"

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 2
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 14
  • تعداد اعضا : 5
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 608
  • بازديد ديروز : 623
  • بازديد کننده امروز : 101
  • بازديد کننده ديروز : 114
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل ديروز: 6
  • بازديد هفته : 2,933
  • بازديد ماه : 2,933
  • بازديد سال : 57,249
  • بازديد کلي : 995,936
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.143.23.153
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

انستیتو زیبایی

عروس شرقی

02165444109

(خانم عروجلو)

09199089882

ابرو،اصلاح،خدمات آرایشی

 

 


کانال فروشگاه گل آقا را در تلگرام دنبال کنید
Telegram.me/Golagha_shop
golagha_shop@

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. محمدعروجلو : سلام دختر عمو خوبی عیدتم مبارک خوبی باباینا خوبن سلام برسون

    راستی میدونم تعجب کردی منو نمیشناسی تو میدونم من پسر حجتم عروجلوم پسر عموی بابات از بابات بپرسی میدونه کیه :راستی سایتتم میزارم تو سایت خودم امتیازش بره بالا مشتری پیدا کنی :خلاصه ببخشید مزاحم شدم حتما سلام برسون خدافظ بازم سال خوبی رو براتون ارزو مندم .


  1. سيما : سلام. من خودم يكي از مشتري هاي خانم عروجلو هستم. بهتون پيشنهاد ميكنم حتما بريد و كارهاي ايشونو ببينيد. واقعا كه حرف نداره. هم قيمتاشون مناسبه و هم كارشون عاليه شکلک
    پاسخ : با سپاس از نگاه خوبت!!!!!
    امیدوارم از این پایگاه بتونی بهره ای بِبَری و
    روش کاربردی را
    به دوستان و آشنایان خودت آموزش بِدی .
    فرقی نداره !
    هر شهر یا کشوری که هستند،
    می تونن نگاه کُنن وَ ایدِه بِدَن .
    باز هم سپاس و به امید گام های بهتر و ...